• nextCloud

    Облачни услуги за бизнеса.

    По-лесно, по-евтино и удобно!

Контролирайте данните си с CloudWeb

nextCloud е най-новата услуга, която CloudWeb предлага на своите клиенти. nextCloud е облак, на който можете да съхранявате данните си. Имате неограничено пространство за съхранение на всякакъв тип файлове. Важно е да се знае, че облакът е на Ваш сървър, така че няма опасност друг да достъпи до него. Не се занимавате със сървърна инфраструктура и нейната поддръжка. Файловете, които са съхранени в облака не натоварват и не заемат място на компютъра Ви, няма го и притеснението от загуба на данни, при повреда на машината, което рано или късно се случва.


Навсякъде с Вас

На всеки се е случвало да му потрябва определена информация, а да няма достъп до служебния си компютър или друго устройство, на което e съхраненa. nextCloud решава този проблем. Както offline, така и online, можете да използвате файловете си на различни машини, на които е инсталиран nextCloud. И не само Вие. Можете да дадете достъп до определени данни на Вашите служители, като за всеки един от тях можете да определите до кои файлове да има достъп. Освен това, можете да синхронизирате личния си компютър, таблет и смартфон, като по този начин Вашите файлове ще са винаги с Вас, когато Ви потрябват. Няма значение дали сте в офиса, вкъщи или на почивка. Контролирайте бизнеса си навсякъде и по всяко време.

Синхронизиране на работата

Винаги е по-лесно, когато работата е синхронизирана между всички членове на фирмата. Забравете за пращането на файлове чрез различни програми или разпространението с флашки, което често пъти отнема доста време. nextCloud е изключително удобен за фирми от всяка една сфера. Разбира се, това не означава, че всички членове на фирмата ще имат достъп до файловете Ви. Всеки ще вижда само това, до което има достъп, който се дава от ръководството.

Разгледайте възможностите на nextCloud

Функционалности на Софтуера

Потребители

При създаването на профили, можете да дадете достъп до определени данни на Вашите служители, като за всеки един от тях можете да определите до кои файлове да имат достъп. Например, търговския отдел да има достъп до всички фирмени документи, а счетоводният до по-ограничено количество. От менюто “Профили” се виждат всички потребители, както и техните права на достъп.

Файлове

В тази категория имате възможност да видите: всички файлове; споделените с Вас; споделените с други потребители; споделените чрез линк. От тук можете да качвате нови файлове, да създавате папки, както и да триете папки с файлове.

Споделяне

Както споменахме, nextCloud дава възможност за споделяне на файлове. Всеки един отделен файл или папка може да бъде личен, споделен с избрани от Вас потребители или публичен. Друг начин за споделяне на файлове е чрез линк към файла, които се генерира автоматично от системата. Чрез тази функция можете да споделяте файлове и с потребители, които нямат профил в OwnCloud. Този начин за споделяне е изключително удобен за пращане на файлове до клиентите Ви. Както всички знаем, електронните пощи имат ограничения за прикачените файлове, което често създава неудобство и за двете страни. С nextCloud няма значение размерът на файла, който искате да изпратите.

Активност

От менюто “Активност” можете да следите: Личната си активност с файловете Активността на другите потребители Историята на споделянето на файлове или папки По този начин се контролира и оптимизира работният процес. Нищо няма да остане скрито и винаги ще сте в час със случващото се.

Документи и снимки

Във всеки един момент можете да добавяте документи и снимки в MyCloud. Двете отделни менюта извеждат съответно само документите и само снимките, като има бутони за добавяне на нови. В “Документи” освен че можете да качите файл, имате възможност да създадете нов директно през софтуера. Чрез търсачката в горния десен ъгъл, можете да търсите файл по ключова дума.

Календар

Друга полезна функционалност на MyCloud е менюто “Календар”. В него се виждат всички събития за месеца. Имате възможност и да добавяте нови такива – с дата, час, тип. Събитията могат да бъдат както еднократни, така и да се повтарят пред определен интервал от време. Отделните събития, както и целият личен календар, също могат да бъдат споделяни с другите потребители на софтуера, чрез изпращане на e-mail или чрез линк. По този начин няма да пропуснете изпълнението на задача или уговорена среща.

Контакти

В менюто “Контакти” можете да добавяте данни за контакт с клиентите си. Може да запишете неговото име, телефон, физически и електронен адрес, длъжност, както и да добавите негова снимка. Лицата за контакт с определна организация могат да бъдат обединени в една друпа, чието име ще е съответно името на търговското дружество. Бързо и лесно ще намирате нужния Ви контакт чрез търсачката.

Личен профил

Всеки потребител може да управлява личния си профил от менюто “Лични”. Може да променя името, паролата, снимката си, както и да определи за каква дейност да получава известия.

Новите технологии позволяват цялостна оптимизация на бизнеса, макар че много компании все още не го осъзнават или не разполагат със средствата, техниката и човешкия ресурс, за да го направят. Отхвърлянето на ползите от съвременните технологии, поставя бизнеса в положение на застой. Дори го дърпа назад. Рано или късно се появява нуждата и необходимостта за развитие в крак с времето. Но тук идват и дилемите: да бъде нает допълнителен персонал или да бъде купен нов софтуерен продукт, да се вложат средства в хардуери или в нови проекти. Всеки знае, че всяко едно от изброените е фактор за успех.

Дали е възможно да имате и четирите, без да отделяте много от бюджета са? С облачните услуги всичко е възможно. Благодарение на облака, бизнесът става по-ефективен, плащате само за това, което позлвате, данните Ви са на сигурно място и най-важното – достъпни са до Вашите служители, където и да се намират те.

Когато бизнесът се разрастне, идва нуждата от сървърно помещение. Заедно с тази нужда идват и разходите: за благоприятно помещение, за сървъри, за човек, който да ги поддържа, софтуер, за тяхното управление. Тази инфраструктура не е никак евтина. Решението – облачни услуги. Те са по-евтини, не заемат място и не изискват поддържащ персонал, освен това ползвате точно толкова, от колкото имате нужда. Не пилеете пари купувайки хардуер, от който нямате нужда.

Не губете време, мисли и пари в поддръжката на собствена IT инфраструктура. С облачните услуги можете да концентрирате вниманието си изцяло в бизнеса си и в нови идеи за неговото развитие. Важно в случая е, че ще имате средства за осъществяването на тези идеи.

За една цялостна IT инфраструктура са необходими: пространство за сървъри, благоприятна температура и необходимата електроенергия; второ и най-важно – да закупите сървъри, които не са никак евтини; след това Ви трябва човек, който да ги настрои и да се ангажира с тяхната поддръжка. Всичко това не е лека задача, но е нещо, от което бизнесът има нужда. Тези от Вас, които са наясно с горепосоченото, знаят колко средства са необходими за правилната поддръжка. Те знаят и какви проблеми за бизнеса се създават, когато нещо се счупи и не функционира правилно. Ето че нашата роля идва. Оставете на нас съхранението и грижата за Вашата IT инфраструктура и помогнете на бизнеса си.

Стигнахме и до другия ключов момент освен възможностите, които облачните услуги предлагат – цената. Със сигурност, за да успее бизнеса Ви, е необходимо да му осигурите недеждни IT ресурси, а това не е никак малка инвестиция. Предимството е, че тази инвестиция е еднократна – за разлика от средствата, които перманентно трябва да бъдат отделяни при поддръжка на собствена IT инфраструктура. Облачните услуги Ви спестяват повече от 50% от разходи за IT. Плащате само за толкова, колкото ползвате в действителност. Не пилеете пари за ресурси, които не използвате и можете да вложите в други дейности за развитие на бизнеса.

nextCloud за фирми

Сигурност, контрол, толкова място за съхранение, от колкото имате нужда

Благодарение на технологиите за защита и съхранение на данни, nextCloud е добър избор за фирми, които искат да контролират и следят възможностите за споделяне на служителите си.

nextCloud разполага със защити на корпоративно ниво, патентован контрол на данните, сигурно споделяне и толкова място за съхранение, от колкото имате нужда. nextCloud е предназначен да Ви дава набора от функционалности и нужната последваща поддръжка на конкурентни цени.

*За по-малките фирми е подходящ плана с 5 потребители.

*Фирмите плащат планове, включващи първоначален капацитет от 1 TB, с възможен допълнителен капацитет, ако фирмата Ви се разрасне. Ако мястото не Ви е достатъчно, можете да ни уведомите и ние ще го увеличим без допълнителни разходи.

Искате да закупите nextCloud ?