Galaxy CRM

Инфо

Информация за Galaxy CRM

Galaxy CRM е система за управление на връзките с клиенти (CRM), която организира, контролира, управлява и оптимизира отношенията с клиенти. Тя е подходяща за всички компании, без значение от техния икономически сектор или големина.
Проектирана и разработена от Сингюлар Лоджик на база съвременната технология Galaxy, тя води вашата компания към бъдещо развитие.

Функционалност

Функционалността на Galaxy CRM

  •     Управление на контакти
  •     Управление на ресурси
  •     Дейности
  •     Масови мероприятия
  •     Търговски възможности
  •     Отчитане на разходи (отнася се за продажби)
  •     Синхронизация с MS-Outlook
  •     Телемаркетинг
  •     Мониторинг на конкуренцията
  •     Договори за поддръжка
  •     Търговски кампании

Презентация

Документация на Galaxy CRM

Конкурентни предимства

Конкурентните предимства на Galaxy CRM

  •  Отчети за различни нива на управление – голям брой готови отчети във всеки модул на системата. Възможност за промяна и експорт във всички известни файл формати.
  •     Възможност за създаване на отчети, като всеки потребител може да използва два типа инструменти:
  •     Средства за опростени отчети – генератор на отчети;
  •     Средства за комплексни отчети – вижюал репортинг с допълнителна възможност да се промени формата на отчета
  •     Ключови индикатори за представяне (показатели за ефективност -KPIs), пример:Текущ търговски отчет, реализирани /загубени продажби за определен период от време и др.
  •     Синхронизация с MS Outlook
  •     Списъци от съществуващи и потенциални клиенти/ фирми и управителите им. За всяка фирма тя включва аналитична информация за предпочитана и ефективна комуникация, промоционални действия и поддръжка.
  •     Следи клиента от първия контакт до успешната продажба и след това неговата нужда от поддръжка
  •     Прогнозиране на продажбите
  •     Проследява ефективност на ресурсите, контактите и маркетинговите действия
  •     Следи ресурсите на компанията, включвайки отдели, служители и тяхното оборудване, техните графици и наличност.
  •     Определяне на работни процеси и автоматизация на дейностите
  •     Създаване на масови действия, свързани с кампании, масов мейлинг на персонализирани електронни писма, SMS,писма, факсове
  •     База данни за клиентска поддръжка с данни за запитвания, оплаквания, изисквания,проблеми, и предложени действия/ решения.
  •     Проследимост на конкуренцията
  •     Включва и следи организационната схема на компанията, с възможност да се възлагат задачи на определени служители, въз основа на роли и позиции във фирмената схема, покани за срещи, информация за наличност на служители и/или оборудване.
Контакт

Контакт

ЗА КОНСУЛТАЦИИ